Fagartikkel Nettressurs for profesjonsfaglig utvikling Nettbaserte ressurser kan være et rimelig og fleksibelt utgangspunkt for profesjonsfaglig utviklingsarbeid. En forutsetning for at dette skal fungere, er at nettressursen tilfredsstiller visse kvalitetskrav, men like viktig er det at skolen er i stand til å tilpasse bruken til sine lokale behov. Publisert: 07.11.2023 Hentet fra Bedre skole 2/2023
Fagartikkel Skal teknologien styre? Eit kritisk blikk på skrivestøtte for elevar med dysleksi Teknologi som stavekontroll, ordforslag og taleattkjenning må ikkje få styre skrivearbeidet til elevar med dysleksi. Hjelpemidla må i staden integrerast i ei heilskapleg skriveundervisning der ein tek omsyn til kva støtte teknologien kan gi, og kva funksjon han kan fylle. Publisert: 15.02.2022 Hentet fra Bedre skole 1/2021
Artikkel Å arbeide med det vanskelege naturfagspråket «Biologi er ikkje plantar og dyr, det er ein måte å kommunisere om plantar og dyr på. Astronomi er ikkje planetar og stjerner, det er en måte å kommunisere om dei på», sa Neil Postman. Å lære naturfag er å lære naturfagspråket. Publisert: 20.11.2017 Hentet fra Naturfagsenteret Naturfag 2/2017
Kronikk Fravær og frafall og høna og egget Når man snakker om fravær i videregående skole, må man huske det viktigste: At tilstedeværelse er en av de viktigste faktorene for elevenes læring. Publisert: 29.03.2017 Hentet fra Lesesenteret
Fagartikkel Inferenstrering - Å lære å konstruere samanheng i ein tekst Svært ofte krev lesing at vi trekker slutningar og fyller på med opplysningar ut over dei som står i teksten. Lesarar meistrar dette i ulik grad. Denne artikkelen viser ved hjelp av eleveksempel korleis bruk av lesestrategiar, tiltru til eiga meistring og tilpassa opplæring kan spele ei viktig rolle for ferdigheita «å lese mellom linjene». Publisert: 29.03.2012 Hentet fra Bedre skole 2/2012