Forskningsnotat Mobbing i barnehagen - kva veit me og kva kan me gjera? Kva finst av kunnskap om mobbing i barnehagen og korleis blir fenomenet diskutert i den norske barnehagekonteksten? Forskarar har nå samla og analysert litteratur om mobbing i den norske barnehagen for å kartleggja slike og andre problemstillingar. Publisert: 16.02.2024 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Artikkel Skandinavisk barnehageforskning: Flere publikasjoner, høyere kvalitet og mer fra Norge I tillegg er det nå flere forskere som bruker kvantitativ metode og flere studier med fokus på de yngste barna. Det viser den ferske rapporten om empirisk barnehageforskning for de skandinaviske landene i 2020, som KSU har vært ansvarlig for. Publisert: 09.02.2023 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Forskningsnotat Leik som traumeterapi Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn som har opplevd potensielt traumatiske situasjonar. Publisert: 06.09.2022 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Forskningsnotat Fleirkulturelle barnehagar – korleis skape eit positivt læringsmiljø? Spørsmålet om korleis ein kan jobba for å få til eit positivt læringsmiljø i barnehagar, på tvers av ulike språk og etnisitetar, er sentralt òg i Norge i dag. Publisert: 19.04.2022 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Forskningsnotat Ikkje-verbal kommunikasjon og morsmål i barnehagen hjelper fleirspråklege barn med å læra Likevel syner forskinga òg at fleirspråklege barn ikkje alltid får dei same læringsmoglegheitene som einspråklege barn. Publisert: 08.04.2022 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Forskningsnotat Tiltak med positiv innvirkning på barns overgang fra barnehage til skole. En systematisk kunnskapsoversikt Hvilke tiltak kan ha positiv innvirkning på barns overgang fra barnehage til skole? Publisert: 22.11.2015 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning