Forskningsnotat Holdningene til skolefravær blant skoleansatte fagpersoner En ny, systematisk kunnskapsoversikt er den første i sitt slag som kartlegger den eksisterende forskningen på fagpersoners holdninger til skolefravær. Publisert: 01.03.2024 Hentet fra Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora - Universitetet i Stavanger
Forskningsnotat Hvilke digitale kompetanser bør framtidens lærere ha? I forskningsnotatet oppsummeres funn fra 48 internasjonale og norske forskningsartikler, om lærerstudenters digitale kompetanser. Publisert: 19.09.2022 Hentet fra Utdanningsdirektoratet
Forskningsnotat Korleis kan ein trygge nyutdanna lærarar i klasseleiing? Lærarar som er gode på klasseleiing stressar mindre. Utviklingsprogram som skal gjere ferske lærarar trygge i klasserommet bør vare over tid og ta utgangspunkt i læraren sin eigen praksis, viser internasjonal forsking. Publisert: 25.05.2022 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning
Forskningsnotat Fleirkulturelle barnehagar – korleis skape eit positivt læringsmiljø? Spørsmålet om korleis ein kan jobba for å få til eit positivt læringsmiljø i barnehagar, på tvers av ulike språk og etnisitetar, er sentralt òg i Norge i dag. Publisert: 19.04.2022 Hentet fra Kunnskapssenter for utdanning