Fagartikkel Om blinde flekkar i møte med elevmangfaldet Dei sosioøkonomiske skilnadane i skulen er svært resistente og overlever satsingar og program. I denne artikkelen spør artikkelforfattaren om det dermed er slik at skulen kan frikjennast i arbeidet med å gjere skilnadane mindre? Eller er det slik at skulen gjennom sine kulturar og sin arbeidsmåte umedvete forsterkar og attskapar desse skilnadane? Publisert: 21.03.2022 Hentet fra Spesialpedagogikk 5/2021
Fagfellevurdert Tanker om å slutte på videregående skole - Er ensomhet en viktig faktor? Denne artikkelen bygger på data fra et prosjekt som omfatter 1880 elever i første klasse i videregående skole i Sør-Trøndelag. Hvilke tanker har disse elevene om å slutte på skolen, og hvilke faktorer kan være med på å prege disse tankene? Publisert: 02.02.2014 Hentet fra Spesialpedagogikk 1/2014