Artikkel Jenter og gutar bevegar seg ulikt i barnehagen Mens gutane er intense og utfordrande i bevegelsane sine, er jentene rolegare og meir verbale. Det bør ikkje dei vaksne stå stille og sjå på, meiner forskar. Publisert: 01.12.2020 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Høg puls er bra for helsa til barn Professor Eivind Aadland er hovudforfattaren bak ein ny artikkel som er peika ut av tidsskriftet Pediatric Exercise Science som det mest spanande nybrottsarbeidet innan fysisk og aktivitet og helse hos barn i 2018. Publisert: 06.05.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale 24 millionar kroner til fysisk aktiv læring i skulen Hausten 2018 blei Senter for fysisk aktiv læring (SEFAL) det ellevte forskingssenteret på HVL. Senteret ønsker å gje elevar over heile landet meir variert og praktisk læring. Publisert: 28.01.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Hvordan bli en bedre klatrer Det finnes mange metoder for å bli en bedre klatrer, men få som er basert på forskning. Det ville prosjektgruppen «Klatring og prestasjon» gjøre noe med. Publisert: 02.12.2018 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale Forsker på stress blant ungdom Forskergruppen Idrett og helsepsykologi har gjennomført stressforsøk på 18–19-åringer. De vil finne ut om positiv eller negativ tilbakemelding påvirker forventningen ungdommene har til resultatet på neste test. Publisert: 05.12.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Betre i matte med aktiv skuledag Elevar som strevar med matematikk, gjer det betre på skulen når ein del av undervisninga flyttar ut på skuleplassen. Publisert: 16.09.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale Hvordan og hvorfor bruke forskning og teori i arbeid som kroppsøvingslærer? Studentenes utvikling av en profesjonell identitet som lærer er i stor grad tilfeldig og bygger mer på det praktisk-metodiske enn på pedagogisk teorier, forskning eller kritisk refleksjon. Publisert: 30.09.2015 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet