Artikkel Ingen pedagogiske grunner til å fortsette med hybridundervisning Å kombinere digital og personlig undervisning krever mer forberedelse fra både lærere og studenter. Det gir også dårligere læringsutbytte. Publisert: 26.01.2023 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Artikkel Blir det meir læring av Minecraft i skulen? Bruken av Minecraft grip om seg i skulen, men det gir ikkje nødvendigvis meir læring. Publisert: 25.05.2022 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Artikkel Teknologien utvider virkeligheten Når elevene holder nettbrettet over bildet av et blad, får de masse fakta om fotosyntesen, og etter hvert skal de selv kunne legge til mer informasjon. Publisert: 21.04.2016 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Omtale Nettbasert samarbeidslæring Hvordan kan man designe et nettbasert kurs for å styrke samarbeidslæring og studentaktivitet? Publisert: 11.06.2015 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet