Artikkel ─ Skulen skal vera ein stad der elevane kan veksa og finna ut kven dei er Kva betyr det å skulle undervise i livsmeistring på tvers av fag i skulen? Å ta ansvar for dei unges psykiske helse? Eller å ta endå meir ansvar for skulen sitt danningsoppdrag og elevanes identitetsutvikling? Forskar Ole Andreas Kvamme reflekterer rundt temaet. Publisert: 03.01.2023 Hentet fra Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Meiner pandemien har endra skulen for framtida Tre år utan eksamenar vil få ringverknadar, meiner skuleforskar og forfattar Sverre Tveit. – Vi står framfor eit skifte i skulesystemet, seier han. Publisert: 18.10.2022 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Folkehelse og livsmestring – og elevenes følelser Elever som har lærevansker, har det til felles med sine medelever og lærere at de også må håndtere følelsene inne i seg. Publisert: 10.06.2022 Hentet fra Spesialpedagogikk 6/2021
Artikkel Hvordan kan elever lære mer om livsmestring? Ny forskning skal hjelpe lærere med å undervise elever til å tenke kritisk om kroppsidealer og bruk av sosiale medier. Publisert: 08.01.2021 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet