**Konkurransen er nå avsluttet** Stor konkurranse! Finner du Professor Steffensen?

Hei, Utdanningsforskning.no runder snart 1. million unike brukere. Dette vil vi feire med dere. Derfor sparker vi i gang en konkurranse på Utdanningsforskning.no.

Professor Steffensen har rotet seg vekk blant artiklene på Utdanningsforskning.no og vi trenger hjelp med å finne han. Fra og med 7. oktober klokken 08.00 kan du lete på nettsidene våre. Vi tror han gjemmer seg i en eller flere av artiklene der.

Professor Steffensen

Hvis du finner Professoren så klikker du på ikonet og fyller inn navn og epost og trykker send. Da er du med i trekningen av:

  • En kvalitetsduffelbag fra Stormtech (70l)
  • En innrammet, nummerert og signert plakat av Professor Steffensen, med autografen til sjefen sjøl (Steffen Handal)
  • En termos fra Wellsense (0,75 liter)
  • Utdanningsforskning.no sin ekslusive t-skjorte og bambuskopp
  • ...og litt annet stæsj. 

Samlet verdi er ca. 1000,- kroner. 

Så da er det bare å kjøre i gang. Lykke til!

Konkurransen løper fra angitt dato til vi har nådd 1. million unike brukere. Vi trekker fire vinnere som vil bli annonsert på Facebook, Twitter og på Utdanningsforskning.no.

Kun én deltagelse per person per artikkel. Symbolet er gjemt i 40 artikler. Hver deltager kan oppnå totalt 40 deltagelser. Deltagelse er gratis og helt uforpliktende. Vi sletter alle innsamlede data når vi har kåret vinnerne. Fire tilfeldige vinnere trekkes ved konkurransens slutt.

I anledning jubileet har Steffen Handal skrevet en lederartikkel for Utdanningsforskning.no. Les den her.

Forfatterbilde

Utdanningsforskning.no

Denne artikkelen er egenprodusert. Artikkelen er skrevet og produsert av ansatte i Utdanningsforbundet med redaksjonelt ansvar for Utdanningsforskning.no. Den kan like fullt være formidling av forskningsstoff, men den er ikke skrevet av forskere. Egenprodusert redaksjonelt stoff er underlagt de samme redaksjonelle prinsippene som alt annet innhold på sidene våre. 

Her kan du lese om nettstedet.

Her kan du lese om nettstedets redaksjonelle prinsipper.