Engelsk — Fagfellevurdert Professional digital competence in initial teacher education: An examination of differences in two cohorts of pre-service teachers De mange nye mulighetene og utfordrende sideeffektene av økt digitalisering, gjør at lærerutdannere ved høyere utdanningsinstitusjoner må være digitalt kompetente. Publisert: 19.05.2022 Hentet fra Nordic Journal of Digital Literacy (Vol. 17) 1/2022
Engelsk — Fagfellevurdert Online or offline – Does it matter? A study of in-service teachers’ perceptions of learning outcomes in Norway Beslutningstakere og lærerutdannere skalerer opp omfanget av nettbaserte videreutdanningsprogram for lærere. Vi undersøkte hvordan lærere som jobber i skolen i Norge oppfattet læringsutbyttet for videreutdanningsprogram for lærere gjennomført enten på studiesteder eller på nett. Publisert: 12.03.2021 Hentet fra Nordic Journal of Digital Literacy (Vol. 15) 4/2020
Kronikk Da utdannings-Norge gikk på nett Korona-krisen tvinger norske skoler og universiteter ut av klasserommet og inn på nettet. Publisert: 19.05.2020 Hentet fra Universitetet i Agder
Fagartikkel Utprøving og innføring av ny teknologi i skolen – hva har vi lært? Når teknologi skal testes ut og innføres i skolen, hender det ofte at alt ikke går helt etter planen. Men etter hvert er det visse mønstre som avtegner seg og som man kan lære av når man planlegger nye prosjekter. Publisert: 23.05.2018 Hentet fra Bedre skole 2/2018