Fagartikkel Å ta i bruk omvend undervisning – korleis og kvifor Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid. Publisert: 27.05.2021 Hentet fra Bedre skole 1/2021
Fagartikkel Kva undervisarane tenkjer om si eiga undervisning Einsidig fokus på studentane sine vurderingar kan fort gje eit skeivt bilete av undervisningspraksis i høgare utdanning. Ønskjer vi eit meir heilskapleg bilete av utdanninga, må vi også lytte til undervisarane sine stemmer. Publisert: 24.01.2018 Hentet fra Bedre skole 1/2018
Fagartikkel Rettleiing av nyutdanna lærarar – og fabrikerte røyndomsbilete Denne artikkelen ser på veiledning av nyutdannede lærere og hvordan kommunale barnehage- og skoleeiere tolker og omsetter utdanningspolitiske intensjoner gjennom lokale planer. Publisert: 04.01.2014 Hentet fra FoU i praksis 2013 conference proceedings