Fagfellevurdert Pedagogisk forsking og pedagogisk praksis i Noreg Artikkelen drøftar påstanden om at det er sterk motstand mot evidensbasert praksis i Noreg. Grunnlaget for artikkelen er ein presentasjon av forholdet mellom forsking og praksis i norsk skulehistorie. Publisert: 20.05.2021 Hentet fra Paideia Vol 19. 1/2020
Fagfellevurdert Kva spesialundervisning handlar om Kva handlar spesialundervisning om, og kva funksjon har den? Artikkelen peikar på tre ulike moment som forklarar kvifor kvaliteten på opplæringa av elevar som får spesialundervisning varierer mykje. Publisert: 23.11.2017 Hentet fra Paideia Vol 14. 2/2017
Fagfellevurdert Spesialundervisning i praksis Denne artikkelen viser at elevenes aktivitetsnivå er langt større når det er spesialundervisning, enn når det er ordinær opplæring. Publisert: 17.11.2014 Hentet fra Paideia Vol 8. 2/2014