Artikkel Offentleg utval foreslår større endringar i etter- og vidareutdanning for tilsette i skular og barnehagar Ti prosent av arbeidstida det første arbeidsåret som nyutdanna lærar i barnehage og skule bør gå til rettleiing frå erfarne kollegaer. Dette er eit av forslaga frå utvalet som la fram rapport for Kunnskapsdepartementet i dag. Publisert: 18.10.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Læraryrket sin attraktivitet er avgjerande for å få fleire til å velje lærarutdanningane Mange vel læraryrket fordi dei vil dele kunnskap og gjere ein skilnad i barn sine liv. Eit godt arbeidsmiljø, gode karrieremoglegheiter og ei lønn som står i samsvar til arbeidet, er avgjerande for at dei blir verande i yrket. Publisert: 06.09.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast BluPodden: Nyutdanna barnehagelærar, hjelpetrengande eller visjonære? Har du lurt på korleis det er å vere nyutdanna barnehagelærar? Publisert: 17.06.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale Lærarstudentane Espen og Malene er vald ut til eksklusivt forskarprogram Espen og Malene er blant seks grunnskulelærarstudentar som på nyåret startar på Noregs første forskarlinje i grunnskulelærarutdanning. Den splitter nye forskarlinja skal motivere studentane til å følge ein forskarkarriere. Publisert: 28.01.2021 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Gir råd til vidare arbeid med barnehagelærarutdanninga Følgjegruppa for barnehagelærarutdanning avsluttar sitt arbeid, men sender med ti viktige råd på vegen vidare. Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Følgegruppe for BLU leverte sluttrapport til kunnskapsministeren Mimi Bjerkestrand overrakte sluttrapporten fra Følgegruppen for barnehagelærerutdanning (BLU) og årets rapport til vikarierende kunnskapsminister Henrik Asheim. Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale Hvordan og hvorfor bruke forskning og teori i arbeid som kroppsøvingslærer? Studentenes utvikling av en profesjonell identitet som lærer er i stor grad tilfeldig og bygger mer på det praktisk-metodiske enn på pedagogisk teorier, forskning eller kritisk refleksjon. Publisert: 30.09.2015 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet