Artikkel – Berekraft i barnehagen må vere meir enn søppelsortering I norske barnehagar skal berekraft vere eit gjennomgåande tema og verdigrunnlag. Men barna lærer ofte berre å rydde avfall, viser forsking. Publisert: 04.03.2024 Hentet fra Høgskulen i Volda
Artikkel Menn i barnehager er mer fysisk aktive med barna Barnehageansatte både ønsker og mener selv de behandler gutter og jenter likt. Men forskningen viser noe annet. Publisert: 29.03.2023 Hentet fra Kilden kjønnsforskning.no
Artikkel Kva vil det seie å vere eit «normalt barn» i barnehagen? Ein forskar kan seie det slik: Eit normalt barn er eit rasjonelt barn som tenkjer fornuftig og kontrollerer tankane, kjenslene og kroppen sin. Kva føresetnader har barn for å vere seg sjølv innafor denne forståinga? Publisert: 15.03.2023 Hentet fra Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora - Universitetet i Stavanger
Artikkel Inspirerende barnehage-undervisning Monica Endresen Barken begynte å undervise i emnet «Barns utvikling, lek og læring» for to år siden. Hun blir hyllet av sine studenter for sin undervisning, og ble nylig nominert av dem til prisen «Årets barnehageinspirator». Publisert: 24.11.2021 Hentet fra Universitetet i Agder
Artikkel Hvordan rekruttere flere menn? Det er ikke tilfeldig at noen kommuner klarer å rekruttere flere menn til å jobbe i barnehagene sine, mener svensk forsker. Publisert: 21.01.2021 Hentet fra Vetuva 2019
Artikkel – Me får eit betre innblikk i vår framtidige jobb På barnehagelærarutdanninga på UiA nyttast barnehagelærarar som refleksjonspartnarar for studentane tidleg i utdanninga. Målet er å komma tettare på arbeidskvardagen i barnehagane. Publisert: 14.10.2019 Hentet fra Universitetet i Agder
Artikkel Gir råd til vidare arbeid med barnehagelærarutdanninga Følgjegruppa for barnehagelærarutdanning avsluttar sitt arbeid, men sender med ti viktige råd på vegen vidare. Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Følgegruppe for BLU leverte sluttrapport til kunnskapsministeren Mimi Bjerkestrand overrakte sluttrapporten fra Følgegruppen for barnehagelærerutdanning (BLU) og årets rapport til vikarierende kunnskapsminister Henrik Asheim. Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Det usynlege arbeidet i barnehagen Utdanningsnivået til personalet i barnehagen har mykje å seie for korleis barnehagekvardagen blir. Nok pedagogar er svært viktig for å få gjennomført og planlagt alt det usynlege arbeide i barnehagen, seier Liv Ingrid Aske Håberg. Publisert: 27.06.2016 Hentet fra Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Fra brettspill til digital læring i barnehagen Å lage ulike spill for barnehagebarn har lenge vært en del av barnehagelærer-utdanningen i Grimstad. I år har prosjektet fått en ny vri, nemlig å lage digitale spill for nettbrett eller pc. Publisert: 09.05.2016 Hentet fra Universitetet i Agder
Artikkel Tester pedagogenes empati Er du empatisk nok til å jobbe med barn? Forskere har utviklet et nytt screeningverktøy som skal sikre at de beste pedagogene blir ansatt i barnehagen. Publisert: 03.02.2016 Hentet fra Første steg 2/2016