Blogg Inkludert – for enhver pris? Kan man forstå begrepet inkludering slik at det å bli inkludert kan innebære noe negativt? Kanskje er vi for overfladiske og for lite presise når vi snakker om inkludering. Publisert: 30.05.2019 Hentet fra Læringsmiljøsenteret
Blogg Et forsvar for det uperfekte Rundt påske stiftet jeg bekjentskap med begrepet sherpaforeldre. Ett nytt tilskudd i en lang rekke økenavn på foreldre som vaker rundt i den norske offentligheten. Hvem trenger egentlig flere slike? Publisert: 15.05.2019 Hentet fra Læringsmiljøsenteret
Blogg Hvordan kan vi støtte barn i å finne sin identitet? I disse dager er regnbueflagget heist på mange kommunale flaggstenger. For Kari Stamland Gusfre ble det ekstra viktig etter å ha lest en Facebookoppdatering fra en familie i sitt nærmiljø. Publisert: 29.06.2018 Hentet fra Læringsmiljøsenteret