Fagartikkel Videotilbakemeldingar − har du først prøvd det, så sluttar du ikkje Internasjonal forsking slår fast at læringsfremjande vurdering er viktig. Men trass i ulike nasjonale satsingar viser det seg at elevane får stadig færre slike vurderingar jo høgare opp i klassane dei kjem. Bruk av videotilbakemeldingar kan vera eit godt tiltak. Publisert: 08.02.2024 Hentet fra Bedre skole 2/2023
Fagartikkel Å ta i bruk omvend undervisning – korleis og kvifor Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid. Publisert: 27.05.2021 Hentet fra Bedre skole 1/2021
Kronikk Rekne-videoar bør bli framtidas mattelekser Kunnskapsministeren har sendt norske lærarar tilbake på skulebenken for å bøta på svake matteresultat. Men medan læraren er vekke for å ta vidareutdanning, blir det eigentlege problemet att i klasserommet. Publisert: 09.10.2017 Hentet fra forskning.no