Fagfellevurdert 30 år med inkluderende opplæring i norsk skole Inkluderende opplæring har fått en form for begrepsmessig fotfeste i norsk skole, men inkludering som gjennomført praksis er et langt stykke borte. Publisert: 29.01.2025 Hentet fra Paideia 28/2024
Fagfellevurdert Kva spesialundervisning handlar om Kva handlar spesialundervisning om, og kva funksjon har den? Artikkelen peikar på tre ulike moment som forklarar kvifor kvaliteten på opplæringa av elevar som får spesialundervisning varierer mykje. Publisert: 23.11.2017 Hentet fra Paideia Vol 14. 2/2017
Fagfellevurdert Spesialundervisning i praksis Denne artikkelen viser at elevenes aktivitetsnivå er langt større når det er spesialundervisning, enn når det er ordinær opplæring. Publisert: 17.11.2014 Hentet fra Paideia Vol 8. 2/2014