Fagartikkel Gi barna rom for lek I en tid med et økende læringspress i barnehagen er det viktig å se betydningen av det å bare være med barna i leken. Publisert: 15.01.2025 Hentet fra Første steg 2/2024
Fagartikkel Vitenskapen om tegn – en ny inngang til spesialpedagogisk forskning og praksis Forfatteren av denne artikkelen undrer seg over hvorfor det er skrevet så lite om tegnenes betydning (semiotikk) i pedagogisk og spesialpedagogisk faglitteratur. Publisert: 11.01.2024 Hentet fra Spesialpedagogikk 2/2023
Fagartikkel Om levande lærarkunnskap – eit filosofisk essay Det er eit problem at den gjengs talemåten av omgrepet «kunnskap» ikkje reknar med ein levande kunnskap, men refererer til ord og informasjon. Det som gjer ein lærar verkeleg god, er kanskje ikkje mogeleg å uttrykke i ord – eller som teori. Publisert: 09.09.2022 Hentet fra Bedre skole 2/2018
Fagartikkel Utdanningsvitskapens positivistiske arv Det finst ein tendens til å tenkje at berre forskarmetodar gir kvalitetssikra kunnskap til skule og lærarutdanning, men vitskap og kunnskap er meir enn berre sanningar om saksforhold uttrykt ved hjelp av bestemte metodar. Arbeidet i klasserommet bør ha sitt grunnlag i eit større vitskapleg mangfald. Publisert: 10.02.2021 Hentet fra Bedre skole 3/2020