Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagfellevurdert (2)

Artikkeltema

  • Høgskole og universitet (2)
  • Lærerutdanning (2)
  • Alternativ pedagogikk (1)

Artikkelkilde

  • FoU i praksis (2)

Artikkelforfatter

  • Elaine Munthe (1)
  • Knut Steinar Engelsen (1)
  • Magne Rogne (1)
  • Marit Kulild (1)
Fagfellevurdert

Improvisasjon som bindeledd mellom teori og praksis i profesjonsutdanninga til lærarstudenten

Vår konklusjon er at det å arbeida bevisst med improvisasjon i lærarutdanninga kan fungera produktivt som eit positivt bidrag til studentane si profesjonsforståing og i utvikling av handlingskompetanse og tryggleik i møte med elevane.

Publisert: 01.09.2017 Hentet fra FoU i praksis (Vol. 11) 2/2017
Fagfellevurdert

Ei forskingsbasert grunnskulelærarutdanning

I kor stor grad er grunnskulelærarutdanningane forskingsbaserte? - Det ser ut som ikkje alle faga har kome like langt i arbeidet med forskingsbasering, og den negative effekten det kan ha for progresjonen til studentane, skriv Magne Rogne og Elaine Munthe i denne artikkelen.

Publisert: 02.05.2017 Hentet fra FoU i praksis (Vol. 11) 1/2017
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo