Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (1)
  • Blogg (1)
  • Fagartikkel (1)
  • Fagfellevurdert (1)

Artikkeltema

  • Forskning og metode (4)
  • Høgskole og universitet (4)
  • Lærerutdanning (4)
  • Motivasjon (4)
  • Arbeidsvilkår (1)
  • Barnehage (1)
  • Likestilling/kjønn/seksualitet (1)
  • Mangfold og integrering (1)
  • Ny som lærer (1)
  • Samspill og relasjoner (1)

Artikkelkilde

  • Acta Didactica (1)
  • Første steg (1)
  • Høgskulen på Vestlandet (1)
  • Universitetet i Sørøst-Norge (USN) (1)

Artikkelforfatter

  • Bente Opheim (1)
  • Mari-Louise Uldbæk Stephan (1)
  • Petter Aasen (1)
  • Reidun Faye (1)
  • Svein Ole Sataøen (1)
  • Vigdis Foss (1)
Fagartikkel

Kan vi få fleire mannlege barnehagestudentar til å slutte å slutte?

Det er fullt mogleg å redusere fråfall av menn frå barnehagelærarstudiet ved hjelp av relativt enkle tiltak.

Publisert: 31.10.2022 Hentet fra Første steg 2/2022
Artikkel

Læraryrket sin attraktivitet er avgjerande for å få fleire til å velje lærarutdanningane

Mange vel læraryrket fordi dei vil dele kunnskap og gjere ein skilnad i barn sine liv. Eit godt arbeidsmiljø, gode karrieremoglegheiter og ei lønn som står i samsvar til arbeidet, er avgjerande for at dei blir verande i yrket.

Publisert: 06.09.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Blogg

Skoleeksempel på praksisnær forskning

Altfor mange ferske lærere slutter i jobben. Praksisnær, profesjonsrettet og behovsidentifisert forskning vil gjøre overgangen fra lærerstudent til lærer mer bærekraftig.

Publisert: 11.03.2022 Hentet fra Universitetet i Sørøst-Norge (USN)
Fagfellevurdert

Lærarstudentar si oppleving av ei mentorordning i norsk grunnskulelærarutdanning

I norske styringsdokument for høgre utdanning ligg det ei forventning til at mentorordningar skal bli utvikla i større skala og bidra til kvalitetsarbeidet til universitet og høgskular.

Publisert: 28.02.2022 Hentet fra Acta Didactica (Vol. 15) 3/2021
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo