Omtale Ni faktorer som påvirker barnas motivasjon når de skal skrive tekster En ny doktorgradsavhandling fra Universitetet i Stavanger bidrar med kunnskap om hva som påvirker elevenes motivasjon når de skal skrive tekster i begynneropplæringa. Publisert: 24.02.2025 Hentet fra Lesesenteret
Artikkel Når elevar brukar nettbrett, jobbar dei meir åleine Når elevane brukar nettbrett i klasserommet arbeider dei i stor grad åleine med læringsoppgåver. Men det er eit potensial i begynnaropplæringa å utvikle og bruke dei sosiale læringssituasjonane, også med nettbrett. Publisert: 07.01.2025 Hentet fra Lesesenteret
Artikkel Nå skal lesegleden opp i SFO! Gjennom lesesatsingen Tid for lesing lanserer Nasjonalt lesesenter nå en ny satsing mot SFO og AKS. Materiellet retter seg mot barn og SFO-ansatte, og skal inspirere til lek, leseglede og inkludering. Publisert: 13.11.2024 Hentet fra Lesesenteret, Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora - Universitetet i Stavanger