Artikkel Litteraturprofessor fryktar ikkje digitaliseringa: – Vi vil halde fram med å lese bøker Det finst gode grunnar til å fortsette å lese litteratur, sjølv om vi er omgitt av det digitale, meiner litteraturprofessor Karin Kukkonen. Publisert: 14.10.2019 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Omtale Skal lære elevar kjeldekritikk Sanning, alternative fakta eller fake news? Kjeldekritikk står sentralt når norgeshistorie.no lanserer ein ny modul neste år. Sida rettar seg spesielt mot lærarar og elevar i vidaregåande skule. Publisert: 19.07.2018 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Fagfellevurdert Geoliteracy i ungdomsskolen: Hvordan legger en ungdomsskolelærer til rette for lesing av grafiske representasjoner i geografi? Denne artikkelen viser at også små fag gir viktige bidrag til den helhetlige leseopplæringen. Publisert: 28.06.2018 Hentet fra Nordic Journal of Literacy Research (Vol. 4) 1/2018