Fagartikkel Om blinde flekkar i møte med elevmangfaldet Dei sosioøkonomiske skilnadane i skulen er svært resistente og overlever satsingar og program. I denne artikkelen spør artikkelforfattaren om det dermed er slik at skulen kan frikjennast i arbeidet med å gjere skilnadane mindre? Eller er det slik at skulen gjennom sine kulturar og sin arbeidsmåte umedvete forsterkar og attskapar desse skilnadane? Publisert: 21.03.2022 Hentet fra Spesialpedagogikk 5/2021
Fagartikkel Relasjonsarbeid og livsmestring i barnehagen. Kan omsorg fremme livsmestring? Denne artikkelen drøfter hvordan barnehagepersonalet kan arbeide med livsmestring i tråd med de føringer og holdninger som blir beskrevet i Rammeplanen for barnehagen. Dette er viktig for alle barn, men spesielt viktig overfor de sårbare barna. Publisert: 11.03.2021 Hentet fra Spesialpedagogikk 1/2020