Artikkel Å lengta etter eit språk Mange samar, kvener og skogfinnar opplever ei sorg over å ikkje meistra språket som knyter dei til sitt eige folk. Fleire prøver no å ta språket sitt tilbake. Publisert: 26.08.2024 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Dataspel: – Gutane blir følgde med argusauge To av tre norske gutar spelar dataspel dagleg. Men er det mor eller far som bekymrar seg mest? Svaret vil kanskje overraske. Publisert: 08.02.2023 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Barns digitale sårbarhet: Sosiale rammer er mer avgjørende enn tid brukt foran skjermen I motsetning til hva mange frykter, er norske barns tid foran skjermen forbundet med god livskvalitet. Publisert: 15.06.2022 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Professor: – Ord som «homo» og «lesbisk» virker litt gammeldagse nå Én av fem unge plasserer ikke seg selv i kategoriene «hetero», «homo» eller «lesbisk». Publisert: 08.02.2022 Hentet fra Det samfunnsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Fire av ti unge flyktninger strever psykisk 42 prosent av enslige mindreårige asylsøkere opplever et høyt nivå av posttraumatisk stress fem år etter at de kom til Norge. Publisert: 07.01.2020 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Dei lærer om kunsten å lære bort Professorar og undervisarar blir sjølve studentar i prosjektet «Mestere i didaktikk». Gjennom eit norsk-polsk samarbeid testar dei nye metodar for undervisning. Publisert: 30.10.2019 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Litteraturprofessor fryktar ikkje digitaliseringa: – Vi vil halde fram med å lese bøker Det finst gode grunnar til å fortsette å lese litteratur, sjølv om vi er omgitt av det digitale, meiner litteraturprofessor Karin Kukkonen. Publisert: 14.10.2019 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Gjør det like bra med innvandrerbarn i klassen Foreldre på Oslos østkant har liten grunn til å frykte at en høy innvandrerandel på skolen i seg selv hemmer elevenes resultater, ifølge ny forskning. Publisert: 12.10.2015 Hentet fra Det samfunnsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Artikkel Ny skriveopplæring har gitt suksess Elevar som går ut av fjerde klasse kan skrive som sjetteklassingar viss dei får den rette opplæringa, ifølgje storsatsinga Normprosjektet. Nøkkelfaktorar er klare forventningar til tekstkvalitet og individuelt tilpassa undervising. Publisert: 22.06.2015 Hentet fra Det humanistiske fakultet ved Universitetet i Oslo