Artikkel Å bruke egen kunnskap om språk som redskap for ny læring – Jeg tenker på språkinnlæring på en helt ny måte, sier en av lærerne som har deltatt i forskningsprosjektet MetaLearn. Siden oktober 2021 har NFR-prosjektet fulgt den språklige utviklingen til 175 elever på fem ulike skoler, og undersøkt lærernes tanker om metaspråklig bevissthet. Publisert: 24.05.2023 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel – Å kunne to språk er ein styrke, ikkje ei svakheit For Gro Hege Saltnes Urdal vakna interessa for teiknspråk då ho gjekk i klasse med ei som var døv. No leier ho og Benjamin Anible eit av landets største forskingsprosjekt om teiknspråk og tolking. Publisert: 02.11.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Offentleg utval foreslår større endringar i etter- og vidareutdanning for tilsette i skular og barnehagar Ti prosent av arbeidstida det første arbeidsåret som nyutdanna lærar i barnehage og skule bør gå til rettleiing frå erfarne kollegaer. Dette er eit av forslaga frå utvalet som la fram rapport for Kunnskapsdepartementet i dag. Publisert: 18.10.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel Læraryrket sin attraktivitet er avgjerande for å få fleire til å velje lærarutdanningane Mange vel læraryrket fordi dei vil dele kunnskap og gjere ein skilnad i barn sine liv. Eit godt arbeidsmiljø, gode karrieremoglegheiter og ei lønn som står i samsvar til arbeidet, er avgjerande for at dei blir verande i yrket. Publisert: 06.09.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet