Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Søk Alle artikler Temaer Kilder
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagartikkel (4)
  • Kronikk (1)

Artikkeltema

  • Klasseledelse (2)
  • Demokrati og medvirkning (1)
  • Digitale ferdigheter (1)
  • Høgskole og universitet (1)
  • Lekser (1)
  • Lærerutdanning (1)
  • Matematikk (1)
  • Profesjonsforskning (1)
  • Samspill og relasjoner (1)
  • Skoleutvikling (1)
  • Videreutdanning og kompetanseutvikling (1)
  • Yrkesfag/Lærlingeordning (1)

Artikkelkilde

  • Bedre skole (3)
  • Yrke (1)
  • forskning.no (1)

Artikkelforfatter

  • Dorthea Sekkingstad (5)
  • Ingrid Syse (3)
  • Ingrid Fossøy (1)
Fagartikkel

Kan tre lys tenna heile lærarstaben? YRKESFAGLÆRARLØFTET SOM SKULEUTVIKLING

Endeleg er det yrkesfaglærarane sin tur. Yrkesfaglærarløftet (YFL) skal bidra til å heva kompetansen til yrkesfaglærarane. Ikkje berre for dei som deltek på vidareutdanningstilboda, men også for dei andre lærarane på skulen. Korleis er dette mogleg å få til?

Publisert: 06.01.2021 Hentet fra Yrke 2/2020
Fagartikkel

Kva undervisarane tenkjer om si eiga undervisning

Einsidig fokus på studentane sine vurderingar kan fort gje eit skeivt bilete av undervisningspraksis i høgare utdanning. Ønskjer vi eit meir heilskapleg bilete av utdanninga, må vi også lytte til undervisarane sine stemmer.

Publisert: 24.01.2018 Hentet fra Bedre skole
Kronikk

Rekne-videoar bør bli framtidas mattelekser

Kunnskapsministeren har sendt norske lærarar tilbake på skulebenken for å bøta på svake matteresultat. Men medan læraren er vekke for å ta vidareutdanning, blir det eigentlege problemet att i klasserommet.

Publisert: 09.10.2017 Hentet fra forskning.no
Fagartikkel

Nokon jobbar best under press – andre jobbar berre under press

Skulebasert kompetanseutvikling er den strategien som no blir lagt til grunn for kompetanseheving av lærarar. Evalueringar syner at det er «strekk i laget». På langt nær alle lærarar opplever at dei har utbytte av denne satsinga. Det kan hende at eit lite press i form av klåre rammer og forventing om aktiv deltaking er det som skal til.

Publisert: 01.09.2017 Hentet fra Bedre skole
Fagartikkel

Øve, øve jamt og trutt... Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfelt

Klasseleiing for betre læringsmiljø er sett på dagsordenen gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument. Ei undersøking viser at eigenrefleksjon, erfaringsdeling og tilbakemeldingar frå elevane er dei vanlegaste strategiane lærarane brukar for å utvikle denne kompetansen.

Publisert: 12.08.2014 Hentet fra Bedre skole
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

Følg oss på Twitter og Facebook 

 

 

Utdanningsforbundet logo