Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagartikkel (7)
  • Kronikk (1)

Artikkeltema

  • Digitalisering (3)
  • Forskning og metode (3)
  • Klasseledelse (2)
  • Samspill og relasjoner (2)
  • Skoleutvikling (2)
  • Yrkesfag/Lærlingeordning (2)
  • Demokrati og medvirkning (1)
  • Høgskole og universitet (1)
  • Ledelse (1)
  • Lekser (1)
  • Læreplaner (1)
  • Lærerutdanning (1)
  • Matematikk (1)
  • Organisering (1)
  • Videreutdanning og kompetanseutvikling (1)
  • Vurdering (1)

Artikkelkilde

  • Bedre skole (6)
  • Yrke (1)
  • forskning.no (1)

Artikkelforfatter

  • Dorthea Sekkingstad (8)
  • Ingrid Syse (3)
  • Ingrid Fossøy (2)
  • Øyvind Glosvik (1)
Fagartikkel

Videotilbakemeldingar − har du først prøvd det, så sluttar du ikkje

Internasjonal forsking slår fast at læringsfremjande vurdering er viktig. Men trass i ulike nasjonale satsingar viser det seg at elevane får stadig færre slike vurderingar jo høgare opp i klassane dei kjem. Bruk av videotilbakemeldingar kan vera eit godt tiltak.

Publisert: 08.02.2024 Hentet fra Bedre skole 2/2023
Fagartikkel

Leiingspraksis i vidaregåande skule – om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet

Det er kanskje ikkje kunnskap som er mangelvare i vidaregåande skule, men heller leiing som fremjar kunnskapsdeling i kollegia. Skuleleiarar kan gjere ein stor skilnad gjennom ulike måtar å leie på.

Publisert: 15.09.2022 Hentet fra Bedre skole 2/2022
Fagartikkel

Å ta i bruk omvend undervisning – korleis og kvifor

Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid.

Publisert: 27.05.2021 Hentet fra Bedre skole 1/2021
Fagartikkel

Kan tre lys tenna heile lærarstaben? YRKESFAGLÆRARLØFTET SOM SKULEUTVIKLING

Endeleg er det yrkesfaglærarane sin tur. Yrkesfaglærarløftet (YFL) skal bidra til å heva kompetansen til yrkesfaglærarane. Ikkje berre for dei som deltek på vidareutdanningstilboda, men også for dei andre lærarane på skulen. Korleis er dette mogleg å få til?

Publisert: 06.01.2021 Hentet fra Yrke 2/2020
Fagartikkel

Kva undervisarane tenkjer om si eiga undervisning

Einsidig fokus på studentane sine vurderingar kan fort gje eit skeivt bilete av undervisningspraksis i høgare utdanning. Ønskjer vi eit meir heilskapleg bilete av utdanninga, må vi også lytte til undervisarane sine stemmer.

Publisert: 24.01.2018 Hentet fra Bedre skole 1/2018
Kronikk

Rekne-videoar bør bli framtidas mattelekser

Kunnskapsministeren har sendt norske lærarar tilbake på skulebenken for å bøta på svake matteresultat. Men medan læraren er vekke for å ta vidareutdanning, blir det eigentlege problemet att i klasserommet.

Publisert: 09.10.2017 Hentet fra forskning.no
Fagartikkel

Nokon jobbar best under press – andre jobbar berre under press

Skulebasert kompetanseutvikling er den strategien som no blir lagt til grunn for kompetanseheving av lærarar. Evalueringar syner at det er «strekk i laget». På langt nær alle lærarar opplever at dei har utbytte av denne satsinga. Det kan hende at eit lite press i form av klåre rammer og forventing om aktiv deltaking er det som skal til.

Publisert: 01.09.2017 Hentet fra Bedre skole 3/2017
Fagartikkel

Øve, øve jamt og trutt... Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfelt

Klasseleiing for betre læringsmiljø er sett på dagsordenen gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument. Ei undersøking viser at eigenrefleksjon, erfaringsdeling og tilbakemeldingar frå elevane er dei vanlegaste strategiane lærarane brukar for å utvikle denne kompetansen.

Publisert: 01.09.2014 Hentet fra Bedre skole 3/2014
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo