Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (4)

Artikkeltema

  • Lesing og muntlig ferdighet (2)
  • Lærerutdanning (2)
  • Muntlig språk (2)
  • Arbeidsvilkår (1)
  • Forskning og metode (1)
  • Høgskole og universitet (1)
  • Hørselsvansker (1)
  • Motivasjon (1)
  • Norsk som andrespråk (1)
  • Selvregulering (1)
  • Videreutdanning og kompetanseutvikling (1)

Artikkelkilde

  • Høgskulen på Vestlandet (4)

Artikkelforfatter

  • Mari-Louise Uldbæk Stephan (4)
  • Karna Klausen Herland (1)
Artikkel

Å bruke egen kunnskap om språk som redskap for ny læring

– Jeg tenker på språkinnlæring på en helt ny måte, sier en av lærerne som har deltatt i forskningsprosjektet MetaLearn. Siden oktober 2021 har NFR-prosjektet fulgt den språklige utviklingen til 175 elever på fem ulike skoler, og undersøkt lærernes tanker om metaspråklig bevissthet.

Publisert: 24.05.2023 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

– Å kunne to språk er ein styrke, ikkje ei svakheit

For Gro Hege Saltnes Urdal vakna interessa for teiknspråk då ho gjekk i klasse med ei som var døv. No leier ho og Benjamin Anible eit av landets største forskingsprosjekt om teiknspråk og tolking.

Publisert: 02.11.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Offentleg utval foreslår større endringar i etter- og vidareutdanning for tilsette i skular og barnehagar

Ti prosent av arbeidstida det første arbeidsåret som nyutdanna lærar i barnehage og skule bør gå til rettleiing frå erfarne kollegaer. Dette er eit av forslaga frå utvalet som la fram rapport for Kunnskapsdepartementet i dag.

Publisert: 18.10.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Læraryrket sin attraktivitet er avgjerande for å få fleire til å velje lærarutdanningane

Mange vel læraryrket fordi dei vil dele kunnskap og gjere ein skilnad i barn sine liv. Eit godt arbeidsmiljø, gode karrieremoglegheiter og ei lønn som står i samsvar til arbeidet, er avgjerande for at dei blir verande i yrket.

Publisert: 06.09.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo