Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagfellevurdert (3)
  • Fagartikkel (2)

Artikkeltema

  • Læreplaner (5)
  • Forskning og metode (2)
  • Mangfold og integrering (2)
  • Spesialundervisning (2)
  • Barnetrinn (1)
  • Frafall og gjennomføring (1)
  • Høgskole og universitet (1)
  • Lærerutdanning (1)
  • Organisering (1)
  • Skoleutvikling (1)
  • Ungdomstrinn (1)

Artikkelkilde

  • Bedre skole (2)
  • Paideia (2)
  • Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk (1)

Artikkelforfatter

  • Peder Haug (5)
Fagfellevurdert

30 år med inkluderende opplæring i norsk skole

Inkluderende opplæring har fått en form for begrepsmessig fotfeste i norsk skole, men inkludering som gjennomført praksis er et langt stykke borte.

Publisert: 29.01.2025 Hentet fra Paideia 28/2024
Fagfellevurdert

Pedagogisk forsking og pedagogisk praksis i Noreg

Artikkelen drøftar påstanden om at det er sterk motstand mot evidensbasert praksis i Noreg. Grunnlaget for artikkelen er ein presentasjon av forholdet mellom forsking og praksis i norsk skulehistorie.

Publisert: 20.05.2021 Hentet fra Paideia Vol 19. 1/2020
Fagartikkel

Fagfornyinga i reformhistorisk perspektiv

Arbeidet med fagfornyinga har vore grundig, men korleis ho vil påverke sjølve arbeidet i klasseromma, vil avhenge av det vidare utviklingsarbeidet. Utfordringa med den overordna delen er å gjere lærarane kjende med og forplikta av innhaldet. Utfordringa med planane for faga er å få det heile til å henge saman.

Publisert: 18.03.2021 Hentet fra Bedre skole 4/2020
Fagfellevurdert

Ein likeverdig skule i framtida?

Korleis konstruere ein skule som også fungerer for elevar som tradisjonelt strevar?

Publisert: 20.12.2016 Hentet fra Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk (Vol. 2) 3/2016
Fagartikkel

Kva skal til for å endre lærarutdanninga?

Lærarutdanninga er blitt reformert igjen og igjen, utan å bli betre. Hovudutfordringa er ikkje ideala eller intensjonane, men korleis utfordringane blir løyste ved lærarutdanningsinstitusjonane. Lærarutdannarane må å vere i stand til å realisere dei nye ideane, dei nye krava og den nye pedagogikken. Slik det er i dag, er dei ikkje det. Eit støttetiltak er å kople lærarutdanningane tettare til reformarbeidet i skulen. Dette er naudsynt for å få til ein synleg kompetanseutvikling innafor lærarutdanninga.

Publisert: 13.08.2015 Hentet fra Bedre skole 3/2013
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo