Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets nettside, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Søk Alle artikler Temaer Kilder
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (1)
  • Fagartikkel (1)
  • Fagfellevurdert (1)

Artikkeltema

  • Læreplaner (3)
  • Norsk (3)
  • Lesing og muntlig ferdighet (2)
  • Matematikk (1)
  • Praktiske og estetiske fag (1)
  • Skoleutvikling (1)

Artikkelkilde

  • Acta Didactica (1)
  • Bedre skole (1)
  • Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo (1)

Artikkelforfatter

  • Hallvard Kjelen (1)
  • Magnus Heie (1)
  • Per Esben Myren-Svelstad (1)
Fagfellevurdert

Det affektive møtet mellom tekst og lesar: Tre postkritiske inngangar til å velja skjønnlitteratur i morsmålsfaget

Artikkelen identifiserer val av skjønnlitteratur som ein kjernepraksis i morsmålsundervisninga, der det i liten grad finst forsking på eksisterande praksis og teoretiske grunnlagsproblem. Det er til det sistnemnde feltet artikkelen søkjer å bidraga, ved å opne opp og nyansere diskusjonen om premissar for litteraturval.

Publisert: 10.12.2020 Hentet fra Acta Didactica 3/2020
Artikkel

Læreplanene speiler samfunnet

– Læreplaner er blant de mest innflytelsesrike tekstene vi har, og vil sette sitt preg på framtidens samfunn og arbeidsliv, forteller forsker.

Publisert: 17.10.2019 Hentet fra Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Fagartikkel

Rekning i norsk og musikk – og norskfaget som forsvann?

Det kan vere stor skilnad på korleis læreplantekstane integrerer grunnleggjande ferdigheiter i dei ulike skulefaga. Dette handlar ikkje minst om fagleg eigenart og faggrenser. Denne artikkelen samanliknar korleis rekning er integrert i høvesvis musikk og norsk. Musikk har meir eller mindre tydelege grenser, og rekning som grunnleggjande ferdigheit ser ut til å vere godt integrert med det musikkfaglege. For norsk er det ganske annleis.

Publisert: 04.04.2015 Hentet fra Bedre skole Bedre skole 2/2015
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

Følg oss på Twitter og Facebook 

 

 

Utdanningsforbundet logo