Artikkel Frå praksissjokk til meistring for nye lærarar Praksissjokk er eit ofte brukt omgrep for ferske lærarstudentar. No testar Nord universitet ut bonuspraksis i samarbeid med ei rekkje skuler i Trøndelag. Publisert: 15.11.2024 Hentet fra Nord Universitet
Artikkel Lærarmangelen krev handling - no mobiliserer forskarane I eitt nytt, stort forskingsprosjekt skal forskarar frå Norge og Sverige finne løysningar på lærarmangelen. Arbeidet har nett starta, og forskarane understrekar alvoret i situasjonen. Publisert: 25.09.2024 Hentet fra Nord Universitet
Kronikk Praktisk kunnskap og profesjonsutdanningene KRONIKK: Spørsmålet er ikke om utdanningen skal være forskningsbasert eller erfaringsbasert, men hvordan vi kan skape gode utdanninger som lærer studentene å arbeide med praksis og erfaringer på akademisk vis. Publisert: 10.06.2024 Hentet fra Nord Universitet
Artikkel Millioner til forskning på musikklærerutdanning Gjennom Erasmus+, EU sitt utdanningsprogram og prosjektet TEAM, «Teacher Education Academy for Music», har musikklærerutdanningen ved Nord universitet fått tildelt i underkant av 2,5 millioner kroner. Publisert: 12.06.2023 Hentet fra Nord Universitet