Podcast PISA 2022: Fleire elevar presterer under kritisk grense − Resultata viser ein stor tilbakegang i dei tre fagområda matematikk, lesing og naturfag, seier Fredrik Jensen, prosjektleiar for PISA i Noreg. Publisert: 05.12.2023 Hentet fra Det utdanningsvitenskapelige fakultet ved Universitetet i Oslo
Blogg Naturen som språkarena – nokre tips Mykje av den pedagogiske verksemda i barnehagen føregår enten ute i barnehagen eller på turar rundt omkring i nærmiljøet. Publisert: 16.02.2021 Hentet fra Nynorsksenteret
Fagfellevurdert Geoliteracy i ungdomsskolen: Hvordan legger en ungdomsskolelærer til rette for lesing av grafiske representasjoner i geografi? Denne artikkelen viser at også små fag gir viktige bidrag til den helhetlige leseopplæringen. Publisert: 28.06.2018 Hentet fra Nordic Journal of Literacy Research (Vol. 4) 1/2018
Artikkel – La elevane lesa og skriva som forskarar Lesing og skriving er meir enn lesing og skriving. Forskar Gard Ove Sørvik ynskjer at elevane i naturfag skal få lesa og skriva på faget sine premiss. Publisert: 08.03.2016 Hentet fra Naturfagsenteret
Engelsk — Fagfellevurdert Quiet pupils can be effective learners Resultatene i denne studien viser at de stille elevene fikk mer ut av undervisningen enn de som var mer muntlig aktive i timene. Publisert: 12.11.2015 Hentet fra NorDiNa (Vol. 11) 3/2015
Fagartikkel ARTig - et undervisningsopplegg i naturfag, norsk og kunst og håndverk - Hvordan ta vare på barns undring i møte med naturen samtidig som de lærer å lese og skrive naturvitenskapelige tekster? Publisert: 20.05.2014 Hentet fra Nynorsksenteret