Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagfellevurdert (3)

Artikkeltema

  • Matematikk (3)
  • Høgskole og universitet (2)
  • Lærerutdanning (2)
  • Forskning og metode (1)
  • Muntlig språk (1)
  • Samspill og relasjoner (1)
  • Skriving (1)

Artikkelkilde

  • Uniped (3)

Artikkelforfatter

  • Janne Fauskanger (1)
  • Kjersti Wæge (1)
  • Marit Kulild (1)
  • Reidar Mosvold (1)
  • Åsmund H. Eikenes (1)
Fagfellevurdert

Å bli ein formidlar: læring og identitet i eit praksisfellesskap

Formidling er ei sentral oppgåve for universitet og høgskular, og institusjonane har eit ansvar for å sikre at studentar og forskarar har den relevante kompetansen dei treng for å utøve formidlinga på ein hensiktsmessig måte.

Publisert: 23.02.2022 Hentet fra Uniped (Vol. 44) 3/2021
Fagfellevurdert

«Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga

I denne artikkelen presenterer forfattaren ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap om og bruk av eit kartleggingsverktøy til registrering av elevane sine reknestrategiar. Designet er utarbeida i samhandling med to kull andreårsstudentar i grunnskulelærarutdanninga, 1.–7. trinn.

Publisert: 21.05.2020 Hentet fra Uniped (Vol. 43) 2/2020
Fagfellevurdert

Fra undervisningskunnskap i matematikk til kjernepraksiser – endringer i grunnskolelærerutdanningens matematikkfag

Norsk lærerutdanning har i lang tid blitt kritisert for et spenningsforhold mellom teori og praksis. En utfordring blir å utvikle en grunnskolelærerutdanning som i større grad forbereder studentene på det arbeidet de skal gjøre i klasserommet.

Publisert: 25.10.2018 Hentet fra Uniped (Vol. 41) 4/2018
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo