Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagartikkel (3)
  • Fagfellevurdert (1)

Artikkeltema

  • Forskning og metode (2)
  • Barnehage (1)
  • Demokrati og medvirkning (1)
  • Digitalisering (1)
  • Høgskole og universitet (1)
  • Klasseledelse (1)
  • Lærerutdanning (1)
  • Ny som lærer (1)
  • Organisering (1)
  • Samspill og relasjoner (1)
  • Skoleutvikling (1)

Artikkelkilde

  • Bedre skole (2)
  • FoU i praksis 2013 conference proceedings (1)
  • Forskning og Forandring (1)

Artikkelforfatter

  • Ingrid Fossøy (4)
  • Dorthea Sekkingstad (2)
  • Hege Fimreite (2)
  • Elin Eriksen Ødegaard (1)
  • Vigdis Foss (1)
Fagartikkel

Å ta i bruk omvend undervisning – korleis og kvifor

Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ut over tid.

Publisert: 27.05.2021 Hentet fra Bedre skole 1/2021
Fagfellevurdert

Frå stamme til satellitt – kva metaforar kan fortelje om korleis ei lærarutdanningsreform vert forstått og iverksett

Denne artikkelen bygger på analyser av metaforbruk når leiarar og lærarutdannarar i barnehagelærarutdanning fortel om iverksetting av ei reform, og i særleg grad pedagogikkfaget si rolle i denne samanhengen.

Publisert: 23.11.2020 Hentet fra Forskning og Forandring (Vol. 2) 1/2019
Fagartikkel

Kva undervisarane tenkjer om si eiga undervisning

Einsidig fokus på studentane sine vurderingar kan fort gje eit skeivt bilete av undervisningspraksis i høgare utdanning. Ønskjer vi eit meir heilskapleg bilete av utdanninga, må vi også lytte til undervisarane sine stemmer.

Publisert: 24.01.2018 Hentet fra Bedre skole 1/2018
Fagartikkel

Rettleiing av nyutdanna lærarar – og fabrikerte røyndomsbilete

Denne artikkelen ser på veiledning av nyutdannede lærere og hvordan kommunale barnehage- og skoleeiere tolker og omsetter utdanningspolitiske intensjoner gjennom lokale planer.

Publisert: 04.01.2014 Hentet fra FoU i praksis 2013 conference proceedings
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo