Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagfellevurdert (2)

Artikkelkilde

  • Acta Didactica (2)

Artikkelforfatter

  • Kirsti Klette (2)
  • Astrid Roe (1)
  • Inga Staal Jenset (1)
  • Karen Hammerness (1)
  • Marte Blikstad-Balas (1)
Engelsk — Fagfellevurdert

Established and evolving ways of linking to practice in teacher education: Findings from an international study of the enactment of practice in teacher education

I hvilken grad tilbyr ulike lærerutdanningsprogram studentene praksisbaserte læringsmuligheter?

Publisert: 01.09.2017 Hentet fra Acta Didactica (Vol. 11) 3/2017
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo