Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Fagfellevurdert (7)
  • Fagartikkel (1)

Artikkeltema

  • Spesialundervisning (8)
  • Faglig og administrativt støttesystem (4)
  • Mangfold og integrering (3)
  • Læreplaner (2)
  • Motivasjon (2)
  • Organisering (2)
  • Barnetrinn (1)
  • Forskning og metode (1)
  • Frafall og gjennomføring (1)
  • Klasseledelse (1)
  • Kognitive vansker (1)
  • Lese- og skrivevansker (1)
  • Norsk som andrespråk (1)
  • Profesjonsetikk (1)
  • Tilpasset opplæring (1)
  • Ungdomstrinn (1)

Artikkelkilde

  • Paideia (3)
  • Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk (2)
  • Bedre skole (1)
  • FoU i praksis (1)
  • Spesialpedagogikk (1)

Artikkelforfatter

  • Peder Haug (8)
  • Anne-Kari Remøy (1)
Fagfellevurdert

30 år med inkluderende opplæring i norsk skole

Inkluderende opplæring har fått en form for begrepsmessig fotfeste i norsk skole, men inkludering som gjennomført praksis er et langt stykke borte.

Publisert: 29.01.2025 Hentet fra Paideia 28/2024
Fagfellevurdert

Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan

Temaet for artikkelen er fleirspråklege elevar som får spesialundervisning. Gjennom analysar av individuelle opplæringsplanar og intervju undersøkjer artikkelen om og korleis elevane sin språklege og kulturelle bakgrunn vert teke omsyn til i dei individuelle opplæringsplanane.

Publisert: 31.08.2021 Hentet fra Spesialpedagogikk 1/2020
Fagfellevurdert

Kva spesialundervisning handlar om

Kva handlar spesialundervisning om, og kva funksjon har den? Artikkelen peikar på tre ulike moment som forklarar kvifor kvaliteten på opplæringa av elevar som får spesialundervisning varierer mykje.

Publisert: 23.11.2017 Hentet fra Paideia Vol 14. 2/2017
Fagfellevurdert

Spesialundervisning, læringsmiljø og inkludering

Mange elevar som får spesialundervisning, gir uttrykk for ein langt mindre gunstig situasjon i skulen enn dei som ikkje får spesialundervisning. Slik inkludering, arbeidsmiljø og spesialundervisninga er forstått i dag, er det ikkje tilfredsstillande.

Publisert: 04.05.2017 Hentet fra FoU i praksis (Vol. 11) 1/2017
Fagfellevurdert

Ein likeverdig skule i framtida?

Korleis konstruere ein skule som også fungerer for elevar som tradisjonelt strevar?

Publisert: 20.12.2016 Hentet fra Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk (Vol. 2) 3/2016
Fagfellevurdert

Spesialundervisning og ordinær opplæring

Hva er forskjellen og likheten mellom spesialundervisning og ordinær undervisning – og hvorfor får ikke elevene det utbyttet som ligger i potensialet til spesialundervisning?

Publisert: 12.12.2015 Hentet fra Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk (Vol. 1) 2015
Fagartikkel

Kompetanse for spesialundervisning

Eit fleirtal av elevane som får spesialundervisning, får det av personar som ikkje har formell spesialpedagogisk utdanning og kompetanse.

Publisert: 09.07.2015 Hentet fra Bedre skole 3/2014
Fagfellevurdert

Spesialundervisning i praksis

Denne artikkelen viser at elevenes aktivitetsnivå er langt større når det er spesialundervisning, enn når det er ordinær opplæring.

Publisert: 17.11.2014 Hentet fra Paideia Vol 8. 2/2014
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo