Engelsk — Fagfellevurdert Enacting Critical Visual Literacy in Norwegian Secondary School EFL Classrooms: Opportunities and Challenges Hva betyr det å være lesekyndig i dag, og hvordan kan utdanningen forberede elever på å navigere i et stadig mer komplekst tekstmiljø? Publisert: 27.11.2024 Hentet fra Nordic Journal of Literacy Research (Vol. 10) 3/2024
Fagfellevurdert Engelsk som tredjespråk: Har lærere kompetanse til å støtte flerspråklighet? - I hvilken grad føler engelsklærere i Norge seg forberedt på å undervise i flerkulturelle og flerspråklige klasserom? Publisert: 15.02.2016 Hentet fra Acta Didactica (Vol. 10) 1/2016
Fagfellevurdert Wiki, tekster og arbeidsmåter i morgensdagens engelskfag: Et eksempel fra lærerutdanninga Hvordan kan wiki brukes i engelskundervisningen for å la nye og tradisjonelle teksttyper møtes i digital interaksjon? Publisert: 24.10.2015 Hentet fra Acta Didactica (Vol. 8) 2/2014