Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Akademisk bruk av Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (18)
  • Omtale (4)

Artikkeltema

  • Lærerutdanning (22)
  • Høgskole og universitet (6)
  • Forskning og metode (5)
  • Matematikk (3)
  • Barnehage (2)
  • Barnetrinn (2)
  • Praktiske og estetiske fag (2)
  • Skoleutvikling (2)
  • Yrkesfag/Lærlingeordning (2)
  • Kollegaveiledning (1)
  • Likestilling/kjønn/seksualitet (1)
  • Læremidler (1)
  • Norsk (1)
  • Ny som lærer (1)
  • Organisering (1)
  • Overgangsfaser (1)
  • Psykisk helse (1)
  • Ungdomstrinn (1)
  • Videreutdanning og kompetanseutvikling (1)

Artikkelkilde

  • OsloMet - storbyuniversitetet (22)

Artikkelforfatter

  • Kari Aamli (13)
  • Elise Koppang Frøjd (2)
  • Siv Tonje Sperati Håkensen (2)
  • Anniken Fleisje (1)
  • Guri Haram (1)
  • Ida Vikseen Larsen (1)
  • Nina Alnes Haslie (1)
  • Olav-Johan Øye (1)
Omtale

Fokus på fagkompetanse

Lærere som kan sine fag, klarer også bedre å tenke helhet og anvende faget.

Publisert: 19.06.2015 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Omtale

- Mer enn kunnskapsskole

Seniorer har samlet sine erfaringer og skrevet en ny bok for de som er interessert i eller jobber med lærerutdanning.

Publisert: 17.06.2015 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
  • «
  • 1
  • 2
  • »
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Personvernerklæring

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

 

 

Utdanningsforbundet logo