Fagfellevurdert Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan Temaet for artikkelen er fleirspråklege elevar som får spesialundervisning. Gjennom analysar av individuelle opplæringsplanar og intervju undersøkjer artikkelen om og korleis elevane sin språklege og kulturelle bakgrunn vert teke omsyn til i dei individuelle opplæringsplanane. Publisert: 31.08.2021 Hentet fra Spesialpedagogikk 1/2020
Fagfellevurdert Den krunglete vegen mot arbeid – om tidlegare elevar på særvilkår Artikkelen gir innblikk i liva til eit utval unge menneske som, trass vanskar undervegs, alle er i ordinært arbeid. Dei tok til på yrkesfag midt på 1990-talet og er følgde over ein periode på 20 år. Publisert: 09.03.2021 Hentet fra Spesialpedagogikk 2/2020
Fagfellevurdert Arv, miljø og dysleksi - Metoder, hovedfunn og implikasjoner for praksis Artikkelen tar for seg hvilke metoder som brukes for å studere forholdet mellom arv og miljø og dysleksi og avkoding, hovedfunn fra slike studier og eventuelle praktiske implikasjoner fra disse funnene. Publisert: 08.03.2012 Hentet fra Spesialpedagogikk 2/2012