Artikkel Barnehagelærere med masterutdanning: Blir tryggere og stiller kritiske spørsmål Barnehagelærere med masterutdanning blir faglig trygge og ser ting på nye måter, viser et forskningsprosjekt. Men er barnehagene rigget for å få utbytte av kompetansen deres? Publisert: 22.08.2024 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Artikkel Likhetsidealene i norsk skole settes på prøve Kunnskapsgrunnlaget om lærerspesialistene er for svakt, ifølge fersk doktorgradsavhandling. Og Hurdalsplattformen gir ingen klare svar på hva som skal skje med ordningen. Publisert: 16.12.2021 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Artikkel Skjerpet blikk på elevers læring Skal elevers læring forbedres, må lærerne jobbe i team som styrker arbeidet i klasserommet. Publisert: 28.02.2019 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet
Omtale Tett på yrkesopplæringen Inneholder både forskernes og yrkesfaglærernes egne stemmer. Publisert: 02.06.2015 Hentet fra OsloMet - storbyuniversitetet