Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets forskningsportal, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Alle artikler Temaer Kilder Om Utdanningsforskning.no Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no Kontakt oss
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (20)
  • Podcast (8)
  • Omtale (6)
  • Fagartikkel (1)

Artikkeltema

  • Barnehage (17)
  • Kroppsøving og fysisk aktivitet (7)
  • Lek (5)
  • Lærerutdanning (5)
  • Oppvekst og levekår (5)
  • Profesjonsforskning (5)
  • Samspill og relasjoner (4)
  • Lesing og muntlig ferdighet (3)
  • Matematikk (3)
  • Motivasjon (3)
  • ADD/ADHD (2)
  • Fysisk helse (2)
  • Høgskole og universitet (2)
  • Ledelse (2)
  • Norsk (2)
  • Skoleutvikling (2)
  • Barnetrinn (1)
  • Demokrati og medvirkning (1)
  • FAS (Faglig Administrativt Støttesystem) (1)
  • Frafall og gjennomføring (1)
  • Internasjonal forskning (1)
  • Klasseledelse (1)
  • Kosthold og ernæring (1)
  • Læremidler (1)
  • Motorikk (1)
  • Muntlig språk (1)
  • Norsk som andrespråk (1)
  • Ny som lærer (1)
  • Organisering (1)
  • Overgangsfaser (1)
  • Pedagogiske program (1)
  • Psykisk helse (1)
  • Samisk (1)
  • Skriving (1)
  • Stress (1)
  • Studieforberedende (1)
  • Tilpasset opplæring (1)
  • Ungdomstrinn (1)
  • Utviklingsforstyrrelser (1)
  • Videreutdanning og kompetanseutvikling (1)
  • Vurdering (1)

Artikkelkilde

  • Høgskulen på Vestlandet (35)

Artikkelforfatter

  • Elise Løvereide (3)
  • Idun A. Husabø (2)
  • Hilde Zwaig Kolstad (1)
  • Jon Paschen Knudsen (1)
  • Nina Beate Jensen (1)
  • Silje Marie Hatlestad (1)
  • Tora Myklebust Optun (1)
  • Tove Takvam Uglum (1)
Podcast

BluPodden: Nyutdanna barnehagelærar, hjelpetrengande eller visjonære?

Har du lurt på korleis det er å vere nyutdanna barnehagelærar?

Publisert: 17.06.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

BluPodden: Uteleikens pedagogiske paradoks

Er det slik at uteleik alltid er bra for barn, og kva pedagogisk grunngjeving finnes for at born skal leike i naturen?

Publisert: 10.06.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

BluPodden: Samisk språk og kultur i barnehagen

Samisk språk og kultur har en særstilling i Rammeplanen. I denne episoden snakker vi om samisk som språk og om språkbruk i rollelek.

Publisert: 20.05.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

Blupodden: Språkferdigheter og leseutvikling

Språkferdigheter i barnehagealder har vist seg å ha sammenheng med leseferdigheter i skolen. I denne episoden diskuterer vi leseutvikling og hvordan barnehagelærer kan tilrettelegge for barn som trenger et puff før skolestart.

Publisert: 14.03.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

Blupodden: Utviklingsarbeid i barnehagen

Korleis drive utviklingsarbeid i barnehagen.

Publisert: 08.03.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

BLUPODDEN Leiing i den lærande barnehagen

Undrar du deg over leiaren si rolle i utvikling av lærande fellesskap i barnehagen?

Publisert: 17.02.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

BluPodden: Fysisk aktiv leik

"“Hoppe sa gåsa, hinke sa reven” Trur du at alle barn har gode moglegheiter til å hoppe, hinke, kaste og klatre i barnehagen?

Publisert: 15.02.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Skapar større rom for leik i barnehagen

Kan meir bevegelse, leik og utforsking gi oss ein betre barnehage? Det banebrytande forskingsprosjektet MoveEarly vil teste ut dette. No er prosjektet tildelt 25 millionar frå Norges forskingsråd.

Publisert: 10.02.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Podcast

BluPodden: Leik og læring

Kva er leik, og kva er det som skjer med barn som leiker? I denne episoden ser vi på leikens plass i barn sitt liv.

Publisert: 04.02.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

Nå får barnehageforskere sin egen forskerskole

Barnehageforskning er et satsingsområde i mange land. Den nyopprettede forskerskolen NORBARN skal utvikle feltet og samtidig tjene barnehagesektoren, sier prosjektleder Elin Eriksen Ødegaard ved HVL.

Publisert: 28.01.2022 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Det kinesiske barnehagetilsette oppfatta som å vise gode forbilde, oppfatta norske barnehagetilsette som elitistisk

I den norske barnehagen hang dei opp alle borna sine teikningar, mens i den kinesiske barnehagen var det gjerne berre dei mest eksemplariske teikningane som fekk plass.

Publisert: 14.09.2021 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

Lærarstudentane Espen og Malene er vald ut til eksklusivt forskarprogram

Espen og Malene er blant seks grunnskulelærarstudentar som på nyåret startar på Noregs første forskarlinje i grunnskulelærarutdanning. Den splitter nye forskarlinja skal motivere studentane til å følge ein forskarkarriere.

Publisert: 28.01.2021 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Jenter og gutar bevegar seg ulikt i barnehagen

Mens gutane er intense og utfordrande i bevegelsane sine, er jentene rolegare og meir verbale. Det bør ikkje dei vaksne stå stille og sjå på, meiner forskar.

Publisert: 01.12.2020 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Kva kan barn lære av troll som kastar stein?

I dag er det ikkje mange som trur at sinte troll kastar små fjell på kvarandre for å avgjere feidar. Likevel kan troll og segn lære barn noko nyttig.

Publisert: 06.11.2020 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Vil gi lærarar kompetanse i å arbeide med livsmeistring

Solrun Samnøy, høgskulelektor og stipendiat, har utvikla kompetansehevingstiltaket «KLAPP – opplæring av lærarar om positiv psykisk helse».

Publisert: 18.11.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

- Einsemd er like farleg som usunn mat

Langvarig einsemd aukar risikoen for dødelege sjukdommar. Forskaren Roger Ekeberg Henriksen seier at vi må ta dette på største alvor.

Publisert: 03.09.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Høg puls er bra for helsa til barn

Professor Eivind Aadland er hovudforfattaren bak ein ny artikkel som er peika ut av tidsskriftet Pediatric Exercise Science som det mest spanande nybrottsarbeidet innan fysisk og aktivitet og helse hos barn i 2018.

Publisert: 07.05.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Skolene bør bruke helsesøstrene

Visste du at skolene ikke trenger å benytte seg av skolehelsetjenesten, men at helsesøstre er forpliktet til å samarbeide med skolene? Nå vil helsesøsterstudenter ha en endring på dette.

Publisert: 03.04.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

1,9 mill til satsning på mat i barnehagen

Matjungelen er et prosjekt som er utviklet for at barn på SFO skal få utforske mat og oppleve måltidsglede. Nå skal dette introduseres til barnehagen og Lene Bakke og Marte Gausvik Musland skal lede prosjektet.

Publisert: 13.03.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

24 millionar kroner til fysisk aktiv læring i skulen

Hausten 2018 blei Senter for fysisk aktiv læring (SEFAL) det ellevte forskingssenteret på HVL. Senteret ønsker å gje elevar over heile landet meir variert og praktisk læring.

Publisert: 29.01.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
  • «
  • 1
  • 2
  • »
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

Følg oss på Twitter og Facebook 

 

 

Utdanningsforbundet logo