Gå til innhold
Utdanningsforskning.no

Utdanningsforskning.no

Velkommen til Utdanningsforbundets nettside, hvor vi presenterer forskning som er aktuell for ansatte i utdanningssektoren.

Søk Alle artikler Temaer Kilder
  • Utdanningsforskning.no - Forside Chevron
  • Alle artikler Chevron

Alle artikler

Filter

Type

  • Artikkel (19)
  • Omtale (5)

Artikkeltema

  • Kroppsøving og fysisk aktivitet (7)
  • Barnehage (6)
  • Oppvekst og levekår (5)
  • Lærerutdanning (4)
  • Matematikk (3)
  • Motivasjon (3)
  • ADD/ADHD (2)
  • Fysisk helse (2)
  • Lesing og muntlig ferdighet (2)
  • Norsk (2)
  • Profesjonsforskning (2)
  • Samspill og relasjoner (2)
  • Skoleutvikling (2)
  • Barnetrinn (1)
  • FAS (Faglig Administrativt Støttesystem) (1)
  • Frafall og gjennomføring (1)
  • Klasseledelse (1)
  • Kosthold og ernæring (1)
  • Ledelse (1)
  • Lek (1)
  • Læremidler (1)
  • Motorikk (1)
  • Norsk som andrespråk (1)
  • Organisering (1)
  • Pedagogiske program (1)
  • Psykisk helse (1)
  • Skriving (1)
  • Stress (1)
  • Studieforberedende (1)
  • Tilpasset opplæring (1)
  • Ungdomstrinn (1)
  • Utviklingsforstyrrelser (1)
  • Vurdering (1)

Artikkelkilde

  • Høgskulen på Vestlandet (24)

Artikkelforfatter

  • Elise Løvereide (1)
  • Hilde Zwaig Kolstad (1)
  • Nina Beate Jensen (1)
  • Silje Marie Hatlestad (1)
Omtale

Lærarstudentane Espen og Malene er vald ut til eksklusivt forskarprogram

Espen og Malene er blant seks grunnskulelærarstudentar som på nyåret startar på Noregs første forskarlinje i grunnskulelærarutdanning. Den splitter nye forskarlinja skal motivere studentane til å følge ein forskarkarriere.

Publisert: 28.01.2021 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Jenter og gutar bevegar seg ulikt i barnehagen

Mens gutane er intense og utfordrande i bevegelsane sine, er jentene rolegare og meir verbale. Det bør ikkje dei vaksne stå stille og sjå på, meiner forskar.

Publisert: 01.12.2020 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Kva kan barn lære av troll som kastar stein?

I dag er det ikkje mange som trur at sinte troll kastar små fjell på kvarandre for å avgjere feidar. Likevel kan troll og segn lære barn noko nyttig.

Publisert: 06.11.2020 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Vil gi lærarar kompetanse i å arbeide med livsmeistring

Solrun Samnøy, høgskulelektor og stipendiat, har utvikla kompetansehevingstiltaket «KLAPP – opplæring av lærarar om positiv psykisk helse».

Publisert: 18.11.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

- Einsemd er like farleg som usunn mat

Langvarig einsemd aukar risikoen for dødelege sjukdommar. Forskaren Roger Ekeberg Henriksen seier at vi må ta dette på største alvor.

Publisert: 03.09.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Høg puls er bra for helsa til barn

Professor Eivind Aadland er hovudforfattaren bak ein ny artikkel som er peika ut av tidsskriftet Pediatric Exercise Science som det mest spanande nybrottsarbeidet innan fysisk og aktivitet og helse hos barn i 2018.

Publisert: 07.05.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Skolene bør bruke helsesøstrene

Visste du at skolene ikke trenger å benytte seg av skolehelsetjenesten, men at helsesøstre er forpliktet til å samarbeide med skolene? Nå vil helsesøsterstudenter ha en endring på dette.

Publisert: 03.04.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

1,9 mill til satsning på mat i barnehagen

Matjungelen er et prosjekt som er utviklet for at barn på SFO skal få utforske mat og oppleve måltidsglede. Nå skal dette introduseres til barnehagen og Lene Bakke og Marte Gausvik Musland skal lede prosjektet.

Publisert: 13.03.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

24 millionar kroner til fysisk aktiv læring i skulen

Hausten 2018 blei Senter for fysisk aktiv læring (SEFAL) det ellevte forskingssenteret på HVL. Senteret ønsker å gje elevar over heile landet meir variert og praktisk læring.

Publisert: 29.01.2019 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Hvordan bli en bedre klatrer

Det finnes mange metoder for å bli en bedre klatrer, men få som er basert på forskning. Det ville prosjektgruppen «Klatring og prestasjon» gjøre noe med.

Publisert: 03.12.2018 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Omtale

Forsker på stress blant ungdom

Forskergruppen Idrett og helsepsykologi har gjennomført stressforsøk på 18–19-åringer. De vil finne ut om positiv eller negativ tilbakemelding påvirker forventningen ungdommene har til resultatet på neste test.

Publisert: 05.12.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Gir råd til vidare arbeid med barnehagelærarutdanninga

Følgjegruppa for barnehagelærarutdanning avsluttar sitt arbeid, men sender med ti viktige råd på vegen vidare.

Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Følgegruppe for BLU leverte sluttrapport til kunnskapsministeren

Mimi Bjerkestrand overrakte sluttrapporten fra Følgegruppen for barnehagelærerutdanning (BLU) og årets rapport til vikarierende kunnskapsminister Henrik Asheim.

Publisert: 27.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Vil ha meir dialekt i norskopplæringa

Utlendingar som skal lære seg norsk, får ikkje opplæring i dialekter. Det er problematisk for integreringa, meiner HVL-forskar Eldar Heide.

Publisert: 11.10.2017 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Difor er algebra vanskeleg for norske elevar

Norske elevar slit meir med algebra enn barn i andre land. – Mykje av forklaringa ligg i matematikkbøkene, seier forskar Tom Rune Kongelf.

Publisert: 16.11.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Betre i matte med aktiv skuledag

Elevar som strevar med matematikk, gjer det betre på skulen når ein del av undervisninga flyttar ut på skuleplassen.

Publisert: 16.09.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Støy meir effektivt enn ADHD-medisin

Barn med ADHD har større effekt av støy enn av medisin når dei løyser oppgåver som krev konsentrasjon og hukommelse, viser ein ny studie.

Publisert: 15.09.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Ledelse i barnehagen i møte med pålagte pedagogiske verktøy og program

Styrere får en tydelig rolle som både faglig og strategisk leder  når  barnehagene pålegges å bruke å bruke spesifikke verktøy innenfor det pedagogiske feltet.

Publisert: 10.06.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
Artikkel

Skribling er bra for lesing

Barn som har utforsket språket gjennom skrible- og skriveaktiviteter i barnehagen, lærer lettere å lese, viser Hilde Hofslundsengen sitt eksperimentforskning fra 12 barnehager og 17 skoler.

Publisert: 18.05.2016 Hentet fra Høgskulen på Vestlandet
  • «
  • 1
  • 2
  • »
Utdanningsforbundet logo

Om Utdanningsforskning.no

Redaksjonelle prinsipper for Utdanningsforskning.no

Utdanningsforbundet.no

Epost: post@utdanningsforskning.no

Sentralbord: 24 14 20 00

Øvrig kontaktinfo 

Følg oss på Twitter og Facebook 

 

 

Utdanningsforbundet logo